Dariusz Głazik
Kierownik odpowiedzialny - właściciel OSL Moto - Lot DG
- instruktor motolotniowy, samolotowy,
- dopuszczony do pełnego zakresu szkolenia teoretycznego i praktycznego,
- dopuszczony do zaliczania szkolenia teoretycznego i praktycznego.
Toruń
tel.: 601 690 571
tel.: 732 827 548
e-mail: motolot-dg@o2.pl
e-mail: motolot-dg@wp.pl
Konto Firmowe w Idea Bank:
Moto-Lot DG Głazik Dariusz
31 1950 0001 2006 0365 4408 0002
O mnie
Wykonując loty na samolotach, szybowcach i motolotniach spędziłem w powietrzu około 5000 godzin, w tym około 2000 godzin jako instruktor, oraz wykonałem pięć skoków ze spadochronem.
Uczestniczyłem w wielu różnej rangi sportowych zawodach lotniczych (od "podwórkowych" po Mikrolotowe Mistrzostwa Świata w Poznaniu w 1994 roku), startując w konkurencjach solo i dwuosobowych na szybowcach, samolotach, motolotniach, zajmując począwszy od końcowej po czołowe lokaty.
Uprawnienia
- Licencja Zawodowa Pilota Samolotowego JAR-FCL, nr PL-3824-CPL(A)-09, ważna do 28.04.2014, wpis: FI(R) z ważnością do 16.07.2013.
- Licencja Pilota Szybowcowego nr PL-3824-PL(G)-09, ważna do 28.04.2014.
- Świadectwo Kwalifikacji Pilota Motolotni, ważne do 23.12.2014, z wpisem: INS ważne do 09.05.2014, CP, PDI ważne do 23.12.2014. Loty CVFR mogę wykonywać w oparciu o ważną Licencje Zawodową CPL(A).
- Świadectwo Kwalifikacji Pilota Samolotu Ultralekkiego nr PL-3824-UAP-10, ważne do 28.06.2015.
- Świadectwo Kwalifikacji Mechanika Poświadczenia Obsługi Statku Powietrznego, nr PL-3824-MM-12, uprawnienie dotyczy samolotu do 495 kg, jako całość, ważne do 23.04.2017.
- Świadectwo Operatora w Służbie Radiokomunikacji Lotniczej, świadectwo ogólne operatora radiotelefonisty, No. L1209, ważne bezterminowo.
- Świadectwo Operatora w Służbie Radiokomunikacji Lotniczej – świadectwo operatora radiotelefonisty stacji lotniskowej, No. L14004, ważne bezterminowo.
- Orzeczenie lekarskie Klasa 1/2, nr 3253/12, oraz Klasa 3 nr 3254/12, ważne do dnia 22.04.2012.
Maciej Lipiński
Szef Szkolenia HT OSL Moto – Lot DG
- instruktor samolotowy, szybowcowy,
- dopuszczony do pełnego zakresu szkolenia teoretycznego i praktycznego,
- dopuszczony do zaliczania szkolenia teoretycznego i praktycznego.
O mnie
Moje doświadczenie lotnicze to ponad 2300 godzin wylatanych na samolotach i prawie 2000 na szybowcach. W sumie to ponad 4200 godz. od 1989 roku. Jako instruktor samolotowy posiadam nalot 1100 godzin, a na szybowcach jako instruktor spędziłem w powietrzu ponad 1200 godz. Posiadam uprawnienia instruktora lotniczego od 1993 roku. Od 2004 roku jestem państwowym egzaminatorem praktycznym Lotniczej Komisji Egzaminacyjnej w zakresie licencji samolotowych, szybowcowych i uprawnień instruktorskich.
Uprawnienia
- Licencja Zawodowa Pilota Samolotowego JAR - FCL, nr PL-7879-CPL(A)-08, ważna do 23.01.2013, wpis: FI z ważnością do 25.11.2013.
Oraz dodatkowe uprawnienia wpisane do licencji:- FFF - uprawnienie do lotów gaśniczych do 30.06.2011,
- AGRO - uprawnienie do lotów Agro do 31.05.2011,
- MEP(L) - uprawnienie do lotów na samolotach wielosilnikowych do 30.09.2011.
- Licencja Pilota Szybowcowego nr PL-7879-PL(G)-09, ważna do 17.02.2014 z upr. instruktora FI-1 ważnym do dnia 27-03-2013.
- Licencja Mechanika poświadczania obsługi szybowców PL-7879MML-10 ważna do dnia 4.10.2015.
- Świadectwo Operatora w Służbie Radiokomunikacji Lotniczej No. L4137, ważne bezterminowo.
- Upoważnienie egzaminatora LKE nr PL - FIE(A)-7879/10 ważne do 14.05.2013.